čtvrtek 8. prosince 2016

TŘPYTIVĚ

Ještěže budou Vánoce.
Moje domácnost se třpytí.
Vlastně nejen domácnost.
Třpytím se já i manžel
a to doslova.
Jakmile vstoupíte k nám do bytu,
doslova každý ozáří.
Třpytí se podlaha i všechno kolem.
Moje i manželovo oblečení, naše spodní prádlo atd. :o)))


...
No, přiznám se, není to zrovna nový módní výstřelek!
Co se u nás stalo?
Přivezla jsem si z práce 40 triček ve kterých vystupuje můj sbor flétniček.
Trička jsem vyprala
a to byl právě ten kámen úrazu.
Vloni jsem je totiž dozdobila třpytkovým lepidlem,
nakreslila jsem na ně vločky,
aby se na jevišti děti trošku třpytily.
To, že se třpytkové vločky rozplynou v pračce,
 jsem tak nějak nedomyslela.
Trička se nyní třpytí celá!
Třpytky z nich ale také nekontrolovaně padají.
Žehlící prkno je jedna velká třpytka.
Jsem moc zvědavá, jak se toho třpytu zbavím,
protože už jsem vyzkoušela kdeco:o).
...
Asi mi nezbyde nic jiného než vzít třpytky na milost,
protože k Vánocům jas a třpyt patří.
A vidět, jak manžel září:o), 
to je vlastně radost:o)!

...
Dnes v podvečer jsme měli koncert 
a myslím, že se povedl.
Jsem ráda, že je to za námi 
a třpytková trika poputují zase do krabice.
...
Čeká mě  úžasný víkend,
(na chvíli se blogově odmlčím)
a Vám Všem přeji,
abyste se měli také krásně.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.