čtvrtek 15. prosince 2016

VÁNOČNÍ TANEČNÍ


Už dlouho jsem  nenapsala nic o mých tanečních.
Bude to tím, že jsem teď měsíc chyběla.
Jednou do toho přišel jarmark,
jednou mi nebylo nejlíp,
pak jsem měla vánoční koncert
a tak až tento týden.
Měli jsme dvouhodinovou lekci
a já se děsila, jestli jsem úplně všechno nezapomněla 
a nebudu se trápit celé dvě hodiny.
Naštěstí je člověk tvor přizpůsobivý
a vydrží ledacos.
Nebylo to nejhorší,
nohy si něco pamatovaly
a tělo na nich naštěstí drželo:o).


a toto jsou naši taneční mistři..


 i stromeček byl 
a bylo veselo:o).
Měli jsme mít vánoční oblečky.
My si pořídily boa z vánočního řetězu :o)).
Trochu nás škrábalo na krku:o))


a ještě foto:o).
......
Dnes jsme se učili kubánský tanec 
salsa.
Bylo to prima.
Mějte se moc krásně 
a přeji krásnou dobrou noc.
Připomínám giveaway do zítřejší půlnoci, 
kdyby si chtěl někdo ještě zasoutěžit o jelínky.


tak
do zítřka do půlnoci.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.