sobota 17. prosince 2016

ŽIJE

o kom píšu?
O našem srnci domácím:o).
Sice jsem ho neviděla,
ale u chalupy bylo plno bobků 
a mám okousaný první keř:o).
Někdo mi byl naštvaný,
já měla radost,
bála jsem se, že ho už zastřelili.
..
Kromě srnce se k nám k chalupě přestěhoval 
něčí černý kocour.
Dostal jídlo
a tak je už skoro náš:o).
...
Svítilo tady nahoře krásně sluníčko,
já umyla okna 
a začala zdobit.
...
Koupili jsme krásnou jedličku
a dnes ji budeme zdobit,
abychom měli na příští týden náskok,
protože to bude tak trošku hektické.
.....
Domažu také cukroví
a uložím, aby ho nesnědli dřív:o)
...
Na chvíli jsem se prošla
a je tu opravdu krásně!





dole je mlha








Ještě jsem nenapsala,
že mě štvou ptáci!
Nakoupila jsem tolik krmení 
a ono se jim asi moje krmítko nelíbí
Normálně tam nelítají.
Dneska jsem jim domlouvala pod stromem:o))!
Tak snad si dají říct:o))!
....
Mějte moc krásný večer!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.