úterý 3. ledna 2017

BUDKA

Včera, když jsme odjížděli z chalupy,
byla naše ptačí budka v úplném obležení.
Střídali se ptáčci jeden za druhým
a byla radost je pozorovat.














dokonce se tu sešla celá sojčí rodinka



a jak vidíte, snese se sojka i se strakapoudem













 Zjistila jsem, že strakapoud je určitě dobrák.
Snesou se s ním všichni ostatní ptáci.
Vedle něj klidně zobají jak sojky, tak sýkorky.
Sojky zas až takové kamarádky se sýkorkami nejsou.
Dohromady je člověk  nevidí.
....
Než jsem odjela, tak jsem jim ještě naplnila krmítka,
tak snad jim zásoby zrníček vydrží.
Teď když je sníh, 
tak jim určitě přijdou k chuti.
...
Přeji Vám krásný úterní den.
Já po delší době dnes nevařím,
a tak se těším, co mi dneska přichystají.
Těším se jak ti ptáčci na semínka:o))).
...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.