úterý 17. ledna 2017

NA KRKU VISETI

samozřejmě nemám na mysli, že visím například na manželově krku,
ale možná by se dalo mluvit o mé malé úchylce.
Mám ráda cokoli na krku,
počínaje šátky 
a konče šperky..
Stačí ale obyčejné korálky, nesahám rovnou po zlatě.
To u mě nenajdete,
protože si na to nepotrpím.
Ovšem různé "cetky",
tak to je moje:o).
Za ty roky co žiju už mám hojnou sbírku.
Šátků i těch cetek..







a šátků mám plný šuplík.
Možná je to i tím, že mám ráda černé oblečení
a aby nebylo smutné, tak je přímo nutnost ho oživit:o)!




 Máte také rádi doplňky?
...
Vždycky se mi moc líbilo toto rčení,
obrázek jsem si vypůjčila na Googlu.


Nad takovýto šperk opravdu není!
Co říkáte?
...
Dnes jsem byla poprvé v práci 
a musím napsat, že jsem se pěkně zapotila...
Ještě mi asi není úplně tak, jak by mi mělo být..
Odpoledne jsem spala 
a už se cítím zase lépe..
Musím se ještě šetřit.
...
 Vám přeji moc krásný večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.