neděle 15. ledna 2017

NADĚLILA JSEM SI

kosmetický box  Marie Claire


Čekala mě spousta kosmetických lahůdek
a já byla nadšená..









Musím napsat, že jsem byla mile překvapena rychlostí mé objednávky.
Zaplatila jsem a během druhého dne
mi byl balíček doručen.
A poštovné zdarma.
Vzhledem k tomu, že tam byly i výrobky plné velikosti,
tak se mi celý box moc líbil.
Postupně všechno odzkouším 
a popíšu..
Zatím jsem zkusila jen noční krém od Vichy
a moje pleť si to pochvaluje.
Krásně voní, je gelové konzistence
a velmi příjemně se roztírá.
....
PS: Upozorňuji, že se nejedná o žádnou placenou reklamu.
Můžete se juknout 
a více se dozvědět

💓
Jen pro zajímavost a poučení
PS1 : Placená reklama mi byla odebrána:o(,
mamka v Americe se rozhodla klikat a klikat,
abych náležitě zbohatla:o))))
a tak mi vzali i těch pár korun, co jsem si tam už 3 roky šetřila na kozačky:o).
I to se stává:o)..
...
Mějte moc krásný večer!
Já jdu zítra na kontrolu k paní doktorce
a snad už mě pustí do práce.
Už se na ty moje zlatíčka těším!
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.