středa 4. ledna 2017

OBRAZY

Vrátím se ještě k Vánocům.
Jelikož jsme jeli na chalupu s vnučkami dříve,
dostala jsem nápad, že holčičky namalují pro maminku a tatínka obraz.
Měla jsem doma malířská plátna, která jsem kdysi koupila v Lidlu
a doma mi tak trochu překážela.
Nápad nebylo těžké zrealizovat
a musím říct, že se i Aničce a Emičce zamlouval.
Obě se rozhodly namalovat tatínka a maminku.
Áňa dostala větší plátno,
Emma menší.
A tady je výsledek.
Na Štědrý den obrazy pak předaly rodičům.





Pro rodiče to bylo velké překvapení
a obrazy už dneska visí na zdi.
...
Ještě jsem zapomněla napsat větu,kterou jsem si chtěla zapamatovat.
 Vyslovila ji Anička,
když přišla ke stromečku.
" Tolik dárků? Za to zlobení?"
( Ježíšek asi nevidí)
....
Mějte krásnou noc 
Inka
💓

1 komentář:

  1. U nás doma se taky hodně maluje. Děti jsou výtvarně založené, to mají asi po mě, takže máme na stole pořád rozložené papíry a vodovky, nebo fixy :-) . Mě malování také baví. Oblíbila jsem si malování podle čísel a vydržela bych u toho klidně celé hodiny :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.