středa 18. ledna 2017

PELMEL

dekorací v našem bytě..







a to zdaleka není všechno.
Můj byt je doslova snůškou různých dekorací 
se kterými se nějak nedokážu rozloučit.
Prostě sem patří
a to je ještě pravidelně obměňuji,
protože jiné dekorace leží v krabici 
a čekají až na ně dojde řada.
...
Přitom obdivuji strohé linie,
líbí se mi na fotografiích jednoduše zdobené byty.
Vše mně přijde takové čistší, když je interiér prázdnější.
Bohužel já to prostě neumím..
Slíbila jsem si ale,
že už nic dalšího nebudu kupovat,
protože vše má své meze.
...
Měla bych ovšem ze svého  emailu odstranit všechny ty denní emaily 
od Vivre, Bonami,Westwing home, BellaRose a další :o).
Ano, budu na sebe dostatečně tvrdá!
Stačí, co dostanu jako dárky
a není toho také málo.
...
Jsem zvědavá,
jak dlouho mi bude trvat
než to poruším,
však já to na sebe zase prozradím:o).
...
Na druhou stranu v mém bytě se člověk nenudí:o),
pořád je co otírat ( prach)
a na co se dívat :o)).
..
Mějte se moc hezky
a užijte si  zbytek dnešního večera.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.