čtvrtek 19. ledna 2017

POVÁNOČNÍ SLEVY

ani mě nenechaly úplně chladnou
:o)
a nelituji.
Baťa zlevnil boty
a já si jedny objednala na e-shopu.
...
Dnes mi přišly
a já jsem nadšená.
Jsou kožené, nižší a opravdu velmi pohodlné.
Podpatek mají pro mě tak akorát
a jsou konečně hnědé,
(doposud  mám jen samé černé)
...
Z původní ceny, která byla dost vysoká 
je to jen zlomek
(799,- Kč)
Navíc u této objednávky je poštovné zdarma,
takže cena bot není navýšena
a to je fajn.
A tady už jsou.



Teď jen nevím, zda mám do barvy kabelku:o))...
...
Mějte moc krásný večer
Inka
💓

PS: Přiznám se, že jsem tento týden moc ráda,
že už zítra bude pátek 
a pak následuje víkend.
Cítím se ještě dost unavená
a většinou prospím celé odpoledne.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.