neděle 22. ledna 2017

POVOLUJU

 ROZMAZLUJU
babičkovštím..:o)
porušuji zásady, ač vím, že se to nemá...
Když ono to občas nejde...
odolat jim:o)
..
A ony to moc dobře vědí...
...
Po slovech dědečku miláčku, by roztál skoro každý:o)
a tak děda lítá venku 
a chytá holky, když jezdí ze stráně,
aby nám neujely někam do pryč...




No a když jsem olízla já..
není možné to přece zakázat...:o)
//// interní sdělení, kdyby náhodou:o),
Katko, další obrázek není pro Tebe!
Ale tys je lízala taky:o)!/////
I chutě se časem mění,
už to není takové pochutnáníčko.
Určitě to není ve zhoršení ovzduší,
je to úplně jednoduše v tom,
že už to pro mě není zakázaný!!
A v tom to je!
Když to viděla Emička, 
tak hned povídala, že chce taky slintat rampouchy:o)))!
Slintla si jen jednou:o)!


Tváře jako Slabikáře..
to ale bývalo, když byl ještě Slabikář červený...
dnes už by tomu asi děti ani nerozuměly.

Emmička je neskutečně tvrdohlavá 
a donutit ji zavázat čepici nebo pořádně uvázat šálu 
je nadlidský !!
Normálně by zasloužila na zadek,
ale já jsem babička:o))
...
Ale naštvaná na ni jsem!
...
Pak přemýšlím, jestli to nemá po mně,
protože já čepice bytostně nenáviděla 
a s lehkostí 
a pravidelností jsem své mamce lhala a klidně do očí.
Na její pravidelnou otázku
" Měla jsi čepici? Vzala sis čepici?"
jsem odpovídala naprosto přesvědčivě, že ano!.
...
Asi to moc přesvědčivé nebylo,
protože si mamka na mě jednou počkala u zastávky autobusu 
a samozřejmě viděla, že já jediná čepici na hlavě nemám.
To bylo poučování, těch domluv!
Vždycky jsem si přála raději dostat na zadek,
ale to u nás nikdy nebylo.
Já nebyla nikdy bita.
já byla vždycky poučována..
...
Co bych dnes dala za pár dobře míněných poučení,
toho už se nedočkám!
(tedy od maminky nebo od tatínka)
...
PS: Manžel mě poučuje neustále:o))!
💓

Válet se ve sněhu je prostě paráda!
...
Nerozmazluju jen vnučky..
Naplnila jsem krmítka...

 
Ptáci si ještě pořád pochutnávají na jablkách,
co jim na tom ještě může chutnat, to tedy nevím!



jsem zvědavá, jestli jim bude chutnat tato pochoutka..
Zatím jsou ale někde zalezlí..


Než  odjedeme,tak podstrojím ještě srnečkám..
Dozvěděla jsem se, co všechno můžou..
Mrkev, brambory i staré pečivo.
Mají chudinky hlad, včera večer byla jedna těsně u chalupy
a okusovala buxus..
Každoročně mi ho omladí:o).
Jednou mi sežraly celé koště z vrbového proutí.
Zůstal pouze okousaný pahýl.
Je mi jich líto..
..
Víkend pomaličku končí..
mějte krásný zbytek dne..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.