čtvrtek 12. ledna 2017

PŘEJ

A BUDE TI PŘÁNO!
DEJ A BUDE TI DÁNO!
Tak přesně takhle to funguje v blogerském světě,
alespoň na té vlně, kde jsem právě já..
Ani netuším, jak jsem se k Vám dostala,
vlastně teď přemýšlím,
kdo byl mým prvním čtenářem
a díky němuž jsem se propojila s vašimi světy...
A jsem tomu ráda.
Dokonce mi v pondělí povídala dcera:
" Mami, kdyby Tě na blogu neposílali k doktorovi,
tak bys snad ani nešla..."
No, možná něco málo na tom bude..:o)
...
Dostala jsem v poslední době krásné dárečky.
První, se kterým jsem se vlastně pořádně nepochlubila,
byl krásný balíček plný překvapení od Evičky.
Já posílám jelínky 
a jeden se mi vrátil..
Je nádherný, takového neumím
a moc ráda ho nosím..
Ti moji na něj sice žárlí,
ale je to prostě krasavec.
Posuďte sami!


Je vážně nádherný
a to si představte, že jsem ho objevila asi až po 14 dnech, když jsem se zase kochala těmi dárky...
Najednou na mě vykoukl a já z něj měla obrovskou radost.
Evi, vlastně ani nevím,
zda jsem Ti napsala, že jsem se vlastně z tvého dárku radovala nadvakrát!
Moc děkuji!
...
No a minulý týden mi došel balíček na poštu od Martinky.
Jenže..
Paní za překážkou byla nekompromisní 
a jelikož se jméno na balíčku  Inka
neshodovalo se jménem v občance Jiřina,
tak mi byl balíček odebrán
a prý že ho zkusí doručit znovu,
to se prý občanka tolik nekontroluje.
..
Takže po dlouhých peripetiích mi balíček převzal manžel.
To, že se jmenuje Standa nikomu zřejmě nevadilo:o))!
....
Donesl ho nahoru 
a komentoval slovy: 
" Přišel ti asi nějaký písek!"
:o))
Nebyl to písek, i když se to valilo z jedné strany na druhou.
Martinka mi poslala krásný polštářek na nahřívání.
Jak jinak než puntíkatý, protože Martinka puntíky miluje:o)!
Tuším, že s pohankou nebo pšenicí?
Nepárala jsem:o)),
abych to prozkoumala hlouběji!


...
Manžel jásal neb tyto polštářky miluje.
Často ho bolí krční páteř 
a rád si ta místa nahřívá.
Navíc já teď potřebuji být v teple 
a tak se chvilku o něj budeme přetahovat.
Každopádně za něj Martince moc děkuji!
....
A jak jste na tom Vy?
Raději dáváte nebo dostáváte?
...
Nyní mě napadlo, že jsem vlastně ještě nepopsala vánoční dárky..
K těm se určitě musím vrátit...
....
Já se už cítím trochu lépe.
jen nevím, či mě záda víc svědí či tlačí nebo píchají...
Nic příjemného, ale je to stav přeživší..
čtu si, háčkuji, vyšívám, odpočívám...
...
Mějte se moc krásně
a užijte si příjemně pozdní odpoledne,
večer i noc!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.