pondělí 16. ledna 2017

RECY - VĚCI

na téma ponožky..
musím napsat, že od té doby, co jsme už jen my dva s manželem
k nám tolik lichožrouti nechodí,
i když se občas i takový kousek najde.
Můj manžel má tolik ponožek,  
že bychom mohli zásobit nějaký oddíl:o).
Každoročně v létě v Americe shání pro sebe ponožky.
Musí splňovat spoustu kritérií,
jedním z nich je dobře držet na noze,
být dobře prodyšné,
hezké atd. :o)
Pravdou je, že tam ponožky vyjdou celkem levně ,
i když jsou třeba značkové..
..
Když je něco značkové, 
rozhodně to neznamená, nezničitelné..
Díky množství nemusím řešit štupování ponožek jako kdysi.
Tudíž, roztrhá se  = vyhodí se.
Včera při třídění ponožek 
jsem objevila pár s pěknými dírami.
Už jsem je držela nad košem, 
ale v tu chvíli mě to napadlo.
Můj muž velmi rád hraje tenis
a při hře používá potítka na rukou.
Vršek ponožek byl netknutý velmi pružný a pevný
a tak nová potítka byla na světě.
...
Manželovi se líbí
a já mám radost, že to nebyl zas tak špatný nápad..
..
A teď má nová značková potítka:o)









Krásný večer Všem!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.