pátek 13. ledna 2017

TŘINÁCTÉHO?


Číslo 13 mám ráda,
i když něco na tom 13. a v pátek bude.
Můj manžel před mnoha lety v pátek 13. dubna naboural
a vlastně dá se říct se podruhé narodil.
Auto bylo tehdy na odpis 
a manžel vlastně vyvázl pouze s popáleným břichem
( od cigarety)..
o tom jsem už myslím zde na blogu psala,
tak se nebudu opakovat..
..
Já jsme pořád v pracovní neschopnosti,
cítím se už však lépe,
opar se už snad pomaloučku dává na ústup
a mně je vlastně tak trochu trapně,
že nejsem v práci
a že za mě musí dělat ostatní.
...
Rozhodla jsem se pracovat alespoň doma
a tak postupně dodělávám,
co jsem nestihla před Vánoci.
Vlastně ani nevím,
co mě napadlo třináctého v pátek
pustit se do leštění skla.
Vyndala jsem všechny skleničky
a že jich teda mám..
( říkám si, proč vlastně??, když jsme jen my dva)
a dala se do jejich mytí a leštění.
Bohužel patřím mezi ty, 
které nevlastní myčku na nádobí 
a tak jde vše ručně.
...
Hned třetí sklenička mi vyklouzla z ruky
a mě okamžitě napadla myšlenka
"Střepy znamenají štěstí!"...
a ona dopadla 
a vůbec se nerozbila.
Taková křehká sklenička
a nic?
"Není to divný???"
Okamžitě mě napadlo,
že bych neměla štěstí?
...
Platí to i obráceně??
A tak je to se vším..
Pochybovat o všem...
co je vlastně dobře a co špatně?
...
No nic..
ještě jsem asi 3x s nějakou skleničkou ťukla a nic!
Takže pro mě třináctého prostě neplatí!
...
Ještě Vám ukážu to, na co jsem zapomněla..
Víte, jak si uchovávám babí léto?
A to už druhým rokem?
Uchovávám si pampeliškové chmýří..
A pořád drží!
A já držím v ruce tu sklenici s tím  chmýřím
a zvažuji,
vyhodit či nevyhodit..
Ach ta nostalgie..
Nechám ..:o)
Kolik let asi vydrží chmýří????
:o)))




 



Přeji Vám krásný pátek
a vězte, že tento pátek se určitě nic špatného neděje,
alespoň u mě ne:o)!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.