neděle 12. února 2017

CHALUPÁŘ

napíšu o naší životní šanci,
i když promeškané.
V pátek po cestě na chalupu se nám dovolala redaktorka časopisu Chalupář,
že dostala tip na naši chalupu 
a že má na tuto neděli zamluveného fotografa.
Přijede fotit.
...
Mně okamžitě vytanuly všechny nedostatky naší chalupy.
Plesnivá koupelna, 
pod kterou léta zatékala veškerá voda
a my to zjistili až letos na podzim,
politá barva na stěně, když já převrhla láhev s červeným vínem
a ono se lilo po stěně kuchyňského pultu dolů, 
krásně přes bílou malbu.
...
Okamžitě jsem viděla nedokonalou dřevěnou podlahu,
která by za tu dobu, 
co ji používáme,
potřebovala nutně přebrousit
a znovu nalakovat.
....
Představa, že redaktorka spatří ještě náš vánoční stromek,
který si tu stále hýčkáme
a nechce se nám ho odstrojovat, byla pro mě nepřekonatelná.
...
Chalupa zvenku není ještě nahozená, 
jsou potřeba natřít vikýře,
atd.,atd.
....
Redaktorka stála o chalupu v zasněžené krajině
a tak jsem přemluvila manžela,
zda by nezašel k sousedům,
kteří mají starou roubenku,
zda by nechtěli mít článek o chalupě v Chalupáři.
....
Samozřejmě, že chtěli,
kdo by nechtěl :o(, že?
Zavolali jsme paní redaktorce
 a manžel jí předal kontakt na sousedy.
....
A tak dnes redaktorka i s fotografem
procházela kolem naší  uvnitř uklizené 
( co kdyby) chalupy a mířili k našim sousedům.
...
Třeba někdy příště,
až bude všechno podle mých představ.
Nějak jsem nebyla schopná připustit,
že by fotograf musel moc retušovat
a já bych v časopise viděla třeba něco,
co až tak neodpovídá skutečnosti.
...
Manžel mě sice nepřemlouval,
ale asi ho to trochu mrzí,
že jeho "dílo" nebude náležitě oceněno.
V podstatě i já jsem tak trochu na sebe naštvaná.
Mohli jsme mít hezkou vzpomínku.
...
na druhou stranu, zůstane naše chalupa zase hezky skryta:o))


Místo odpoledního fotografování 
jsme připravily krmení pro ptáčky
semínka, sádlo a už jsme vařily.
Kokosové skořápky byly totiž úplně vyjedené,
tak to chtělo novou várku.

a ještě jsme udělaly do formičky z toho, co nám zbylo.



Díky sněhu si Anička s Emičkou užily.
Byly často venku 
a jezdily na pytli jako o závod:o)

 Anička je už docela velká holčička,
letos už půjde k zápisu do školy.
Moc rychle to utíká...!
...
NO a víkend utekl taky jako voda,
tak se mějte krásně
a moc vám přeji hezký nový týden!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.