úterý 14. února 2017

DIAGNÓZA

UČITELKA
: o))
Včera o pracovních činnostech
děti vyráběly něco malého k Valentýnu.
Co?
To hned uvidíte.
Zadání bylo jasné.
Budete potřebovat pravítko, tužku , nůžky, barevné papíry.
...
Žádné vysvětlování,
na interaktivní tabuli pouze obrázek z Pinterestu.
.....
" Paní učitelko, jak to mám udělat?"
ozývalo se z různých lavic.
...
Tentokrát žádná nápověda.
Nic nastříhaného, nic připraveného.
...
Tentokrát žádná moje rada.
Poraďte si sami!
......
Poradily!
Všichni!
Nakonec veliká  radost z toho, že to zvládly bez jakékoli pomoci.
.......
"Paní učitelko, a vy to neumíte?"
zeptal se tak trošku drze klučina z první lavice.
No, to byla výzva, samozřejmě, že umím!
Hned jsem jednoho LOVE ŠNEKA  vytvořila.
A ukázala,
 že i já jsem šikovná.
...

Děti své šneky nalepily na podložku.
 a já všechny práce na závěr vystavila.
Všechny, až na jednu, 
která nebyla na podložce a ani nebyla podepsaná!
....
Hned jsem se zeptala.
" Kdo si nepodepsal svou práci a nenalepil na podložku? "
Nikdo!
" Vždyť nehubuju, tak si pro to někdo pojďte!"
Nikdo!
" To opravdu musím jak v první třídě číst,kdo odevzdal
a vy si budete stoupat?"
"Nedá se nic dělat! "
....
Čtu jména, děti vstávají
a asi u sedmého dítěte mi to dojde!
...
Začnu se strašně smát,
děti nejdříve netuší,
vy jistě už dávno!
Ano, nepodepsaný a nepodlepený šnek 
byl můj!!!
...
Chudáci děti!
Co si ale myslely, tak to radši nechci vědět:o))!
....
U oběda to se smíchem vyprávím kolegyním.
Jedna mi řekne, že to nic není.
Připravila si na výtvarku předkreslený obrázek
a taky nebyl podepsaný.
Když hledala viníka,
tak si i sama výkres zhodnotila.
" To se vážně nikdo nepřihlásí? 
Vždyť ten obrázek není zase tak špatný!"
....
Druhá kolegyně zase vyprávěla,
jak jednomu ne příliš nadanému  žáčkovi opravovala matematiku,
ale místo aby škrtala chyby v jeho sešitě,
tak si ve svém škrtala své správné výsledky!
....
Jak píšu...
diagnóza učitelka:o)!
😊
I když ..
Dnes mi na schůzce jedna maminka - úřednice
( a o dost mladší než jsem já:o)) vyprávěla,
jak si koupila kozačky,
přišla domů, vzala fixu 
a dovnitř si je podepsala:o))!
...
Ještěže smích je kořením života:o))!
😋
.......
A teď už naši šneci.






 




 Užijte si krásný valentýnský večer,
ale projevujte si lásku každý den!


A nyní se nezapomenu podepsat! 
:o)))))
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.