středa 15. února 2017

JIŘ - INKA

Ano, ano, je to tak, 
rok se s rokem sešel 
a já opět odhaluji svou identitu :o).
Dnes mám svátek.
Mé jméno je Jiřina,
Inkou jsem byla pro mé rodiče,
ale díky blogu mi  Inko už říká mnoho lidí,
v práci pan ředitel, některé kolegyňky
a dnes mi i švagrová napsala email s Inkou:o)..
Babičkou Inkou jsem pro mé milované vnučky:o)
....
Moc Vám děkuji za krásná přání, emaily, zprávy na facebooku
...
V práci jsem dostala moc krásných dárečků 
od kolegyň i od dětí.
..
Ve třídě jsme s dětmi svátek oslavili velkým dortem.
Koupila jsem medovník
a protože začínáme probírat zlomky,
tak jsme ho použili i jako učební pomůcku.
Byla to jednorázová pomůcka:o)
Rozkrájela se
a snědla se.
😋
Jo a nebyl žádný domácí úkol,
když slavím.o)).
(Taky jsem vzala foťák, že to učení i vyfotím,
ale kartu jsem nechala v počítači:o(..)
...

růži jsem dostala od kolegy, udělal mi velikou radost



Přeji Vám krásný večer,noc
a zítra sluníčkový den!
Vaše Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.