středa 1. února 2017

LAPAČ SNŮ

si děti vyrobily ve škole. 
V OPTYSU jsem objednala kruhy
 a pak už to šlo skoro samo.
Děti si přinesly vlny, korálky, peříčka
a každý si zdobil podle svého přání.
Dovnitř kruhu si nalepily vyřezaný tvar 
ze šablony Big Shot.
...
Děti práce bavila,
některé trochu bojovaly s protahováním provázků,
protože se jim vlna třepila,
ale nakonec si poradily všechny.
....
Někdo si dal záležet více, někdo méně.
..
V rámci slohovky  pak psal každý svému lapači psaní.
Měly možnost výběru začátku.
Milý lapači, moc bych si přál, aby se mi už nikdy nezdálo o......
nebo
Milý lapači, moc bych si přál, aby se mi často zdálo o...
...
Musím napsat, že je to moc chytlo 
a napsaly toho tolik, že jsem žasla.
Úžasné příběhy, některé šťastné a jiné přímo hororové.
Trochu víc bylo těch strašidelných snů.
Často mají obavy ze samoty...zůstaly někde samy, blíží se konec světa..
...
Příběh každý jiný...
...
Tady už naše lapače..





















Dneska jsem dostala ještě krásnou kytičku


Moc krásná barva růžičky.


Mějte moc krásný večer
a přeji Vám,
aby se Vám zdáli jen samé krásné sny!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.