čtvrtek 9. února 2017

MOJE ÚCHYLKA

je vážně vážná!
Jsem spáč!
Na tom by nebylo až tak moc divného,
je hodně lidí, co rádo spí,
ale...
Já chodím spát každé odpoledne.
Vrátila jsem se do dětských let, 
kdy si děťátko chodí lehnout po obědě
Já spím pravidelně mezi 5 a 6 hodinou,
a když ne,
tak jsem skoro mrtvá..
No, na tom by také možná nebylo až tak moc divného.
Je přece spousta lidí, 
co si dávají  " dvacku"...
u mě je to sice " šedesátka", ale budiž..
...
V čem nejsem normální je ale moje ranní vstávání.
To prostě nesnáším!
No a abych se vůbec probudila,
tak si dávám budík tak o půl hodiny dříve než se vzbudím.
No a pak ho vždy po 10 minutách odkládám a odkládám...
....
Manžel, který v tu dobu spí,
si už zvykl 
a naštěstí ho to nebudí.
A já si užívám každou minutu, o kterou můžu být déle v posteli.
....
Má úchylka došla tak daleko,
že jsem si na hodinách v ložnici nechala letní čas
a mám neskutečnou radost, 
když se náhodou v noci probudím,
že ještě můžu spát 
a navíc že je o hodinu míň než je na hodinách.
A to je pro mě krása!!
...
Nesmí se však stát,
že mě popadne noční skleróza
jako dnes v noci 
a já vystřelím z postele o hodinu dříve s tím,
že jsem zaspala!
Pak lítám po bytě jako zběsilá do té doby
než se podívám na hodiny v kuchyni.
Nevěřím svým očím,
když zjistím, že bych mohla ještě 20 minut spát než by mi poprvé zazvonil budík,
který bych mohla sladce nejméně 2x posunout a teprve pak vylézt z postele.
....
Naštěstí mi nedělá problém lehnout,
zavřít oči 
a usnout..
Což jsem také hned ráno učinila.
Byla to sladká hodinka:o)!
...



Na mém budíku je čas vstávání nařízen na 5 : 20.

 

A já  to spaní mám tak ráda!!
Jenže..
Mám taky moc ráda večery
a do postele lezu kolem půlnoci.
Ale o tom zase někdy příště:o)..
...
Vám přeji klidné spaní
a krásná probuzení!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.