pondělí 6. února 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ A GIVEAWAY

A je tu opět pondělí,
nebudu se opakovat, že to letí,
protože je to prostě fakt!
Skutečnost, která je neměnná.
Takže kdo se diví, že budu slavit 3 blogové narozeniny,
tak ať si zkusí spočítat, 
kolik kytek jsem už tady prezentovala:o).
Týden co týden mi dělají radost.
Přiznám se, že se už těším,
až je nebudu kupovat,
ale natrhám si je na louce 
nebo na své zahrádce.
...
Já snad z té zimy začnu mít za chvíli depku:o)!
Přicházím domů za šera 
a sluníčko mi moc chybí!
Přiznám se, že si s manželem prohlížíme fotky z léta.
Moc se u toho sice neohřejeme,
ale už jen ten pohled je pro nás povzbuzující.
 Letos asi poprvé v létě nepoletíme do Ameriky. 
Stále to řešíme
a nemůžeme se rozhodnout.
Ještě je čas a uvidíme.
Chalupa ale potřebuje nahodit, 
je čas konečně dodělat zahradu
a dát vše do pořádku.
Když tu celé léto nejsme, tak ten čas chybí
a nikdo to za nás nějak neuděláo).
...
O tom jsem ale psát  dneska vůbec nechtěla...
Je přece pondělí!
Tak jaká kytička mi bude dělat společnost tento týden?
Barevné sasanky...






 



A ještě Vás nezapomenu pozvat  na mou narozeninovou GIVEAWAY..
Kdo si chcete ještě  zasoutěžit? 
Tak máte možnost

POSPĚŠTE SI 
8. února se losuje:o)!
...
Mějte moc hezký večer
Inka💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.