pondělí 27. února 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

na chalupě opravdu květiny nemám,
i když jsem si natrhala do vázy spoustu větviček
a jsem zvědavá, zda mi za ten týden zazelenají.


Dnes byl opravdu nádherný den 
a tak,když holčičky neměly teplotu,
tak jsme na 15 minut vyrazili všichni ven.
Udělala jsem novou várku krmení pro ptáčky


a taky dáváme srnečkám. 
Včera večer tu byly hned dvě a moc si pochutnávaly.
Už jim toho moc nezbylo.

Procházeli jsme kolem lesního mraveniště
a to už si žije svým životem.


Až moc rušným.
Mraveniště je tak ohromné, že už zabralo celou cestu
a nedá se už skoro po ní skoro jít,
protože mravenčí kolonie jsou opravdu až děsivé.
Snad se nenastěhují blíž,
protože jsou od naší chalupy jen asi tak 70 metrů.
....
 Je mi tak líto, že si nemůžou holčičky užívat víc!
Udržet je doma dá asi zabrat.
Od zítra má být prý ošklivo.


Co je zajímavé, tak je to, 
že venku se raduji z každého nově nalitého pupence.
U neštovic to bohužel neplatí!



Loučíme se se sněhem, krásně se třpytí! 


možná poslední letošní srdce ve sněhu



a jaro se už blíží..



levandule se probudily hned po trpaslíkovi:o)


i okrasné trávy se pomalu začínají zelenat..

Sluníčko dokáže všechno probudit k životu..
Manžel si dokonce vyndal ven křeslo
a užíval si sluníčka.
...
Mějte se moc krásně
a užijte si příjemný večer!
Inka
💓

PS: A držte palce, ať moc nehoříme..
Anička má teď k večeru 38, 5°C.
Naštěstí to snáší docela dobře.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.