středa 8. února 2017

POŘÁD PLAVU

aneb jak to všechno začalo...
Vrátila jsem se na úplný začátek!


Je 8. února 2014 a já začínám...
teda popravdě začala jsem asi před půl hodinou..napsala co možná nejúžasnější  příspěvek , vložila tu  nej..fotku, kterou přímo miluji a pak jsem na něco zmáčkla...A....všechno bylo nenávratně ztraceno...proto ten název napodruhé...a proto to veliké UFFF! Musíte uznat, že začínat nadvakrát není zrovna nejlepší.
To, co bylo napsáno, bylo dokonalé :o) a nyní to bude pouhopouhá náhražka již něčeho předem vypsaného...přesto pokud tento můj blog má spatřit světlo světa, budu muset začít znovu a to od začátku..
Předtím se ovšem pokusím uložit tento příspěvek. Ještě  přidám nějaký obrázek. 
Proč oceán?
Snad proto, že hodlám vydržet psát nekonečně dlouho. Oceán mi to nekonečno tak nějak připomíná..
Začínám vhozena do vody..plavecký styl zatím neznámý, neuspořádaný, něco jako čubička..
Držte mi prosím palce!Ať zůstanu dlouho nad vodou....
.........................................................................................................................................
Je únor 2017
a já se díky Vám Všem pořád držím nad vodou.
Plavu, 
styl sice pořád neuspořádaný, nevalný,
ale o to víc to tu mám raději!
....
3 roky psaní,
1755 příspěvků,
tisíce fotek,
nekonečně vzpomínek,
hromada zážitků,
mnoho radosti,
díky vám spousta inspirací!
........

a je tu opět oceán,
klidné vody
a pokud se potopím,
tak vím, že zase vyplavu :o)!
Mě se totiž jen tak nezbavíte:o)!
....
Přeji Vám nádherný den
a já začínám čtvrtý rok!

....
a večer budu losovat GIVEAWAY..
Vaše Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.