neděle 19. února 2017

PYŽAMOVÝ VÍKEND

mám doma maroda!
Manžel se minulý týden vysypal,
vyrážka, ohromné svědivé pupence.
Zvýšená teplota.
Nakonec mu po vyšetřeních zjistili streptokoka,
antobiotika a neschopenka!
Víkend jsme proleželi
a není to tak hrozné!
Dnes celý den v pyžamu:o)!


...
Taky se poslední dobou cítím velmi unavená
Asi si půjdu nechat udělat výtěry,
zda tu potvoru nemám v sobě také.
...
Vlastně nemám ani pořádně co napsat,
nic nového kromě maroda není,
háčkuji polštáře,
vařím,
jím,
spím,
dokonce koukám i na televizi
( což normálně skoro vůbec nedělám)
krásně si tu lenoším.
A píšu, 
aby moje dcera neměla strach:o).
V sobotu se mě hned ptala, jestli mi něco není, 
když v pátek nenašla na blogu ode mne příspěvek.
Prostě každý den není posvícení..
I když  brzy bude masopust!
Letos připadá na úterý 28. února.
Chtělo by to upéct koblihy, že?
:o))


Mějte krásný nedělní večer
a nový týden začněte zvesela :o)!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.