čtvrtek 9. března 2017

ČTVRTEK

mám ráda.
Cítím už nadcházející víkend
a plánuji, co budu dělat.
Tento týden mám plán jasný.
Jdu na ples!
Přiznám se, že po mnoha letech.
navíc do vesnice, kde jsem se narodila
a kde mám spoustu kamarádů.
Navíc si pozvali kapelu, kde zpívá moje dcera
a já ji zase po mnoha letech uslyším.
Určitě na ni budu náležitě pyšná,
protože v mých očích je ta nej..zpěvačka.
Samozřejmě i v uších:o)!
Těším se!

Poznáte, která je moje? :o)
....
Jakmile jsem napsala název čtvrtek,
tak se mi okamžitě vybavilo vyprávění mého muže.
Ten čtvrtek rád neměl, 
respektive slovo čtvrtek.
Jako malý ráčkoval
a paní učitelka, 
která dělala recitační pásmo " O malém zahradníkovi"
dala manželovi recitovat toto:
" A když přijde čtvrtek,
ryju jako krtek! "
Když si do toho dáte náležité a královské ráčkovací  errrrr,
tak si dokážete představit, 
jak to krásně  odrrrrrecitoval.
Má z toho noční můry dodnes:o)!
Takže za něj čtvrrrtek a krrrtek  ne:o)!


Půjčila jsem si fotku z Googlu,
přišlo mi, že se ten krtek směje:o).
Snad není tak drzý, aby se smál manželovi:o)?
...
Mějte moc krásný čtvrteční večer
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.