neděle 26. března 2017

NEDĚLNÍ

Bohužel u nás se nenese ve znamení nicnedělání.
Od slova neděle, že se nic nedělá.
Je to hlavně tím, že na chalupu jezdíme jen na víkend
a takoví lufťáci holt musí máknout o víkendu.
Takže všechno pohrabat, odklidit,
prořezat stromy.
Díky tomu, že jsme byli sami,
tak nám šla práce docela hezky od ruky.
O slavnostním nedělním obědě se ale u nás tento týden mluvit nedalo:o).
Jak na mě dýchne jaro,
tak mám chuť i jarně zdobit.
Takže mezi hrabáním jsem orvala břízu
a vyrobila hnízda.
Manžel odvezl ořezané větve 
a já mu z nic zase odebrala zpátky:o).
Očima vytahuju zeleň 
a manžel se už děsí, jak zase poroste tráva
a on stráví spoustu času na traktoru jejím sekáním:o).
...
Těším se na kytičkové období 
a přemýšlím, co dokoupit, aby mi v létě bylo krásně:o)
...
Netřesky se mi přes zimu rozmnožily,
tak jsem je dala skoro všude:o)

Mučenka také přežila zimu a má se k světu!


pažitku jsem koupila:o)

 borůvčí nejenže zazelenalo,
ale i vykvetlo

 





do Velikonoc ještě chvíle zbývá,
ale když už jsem ta vajíčka nakreslila,
tak jsem je rovnou i zavěsila.


Venkovní výzdobu ukážu v dalším příspěvku.
Užijte si krásný nedělní večer!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.