neděle 12. března 2017

PLESÁNÍ

Protancovali jsme skoro celý večer!
Manžel neprotestoval!
Bolí nás kyčle:o)
a hlava:o( 
:o)
Byla jsem neskutečně pyšná na svou dceru.
Zpívala nádherně 
a přiznám se, že se mi chtělo vykřiknout na celý sál, že je moje:o).
No, nevykřikla jsem,
ale když jí chválili,
tak jsem se k ní hlásila:o).
..
Legrace byla, když přišel můj příbuzný  a povídal,
chtěl jsem se na tu vaši Katku podívat, jak zpívá,
ale nějak jsem ji propásl.
Když jsme mu řekli, že nikdo jiný tu nezpívá než naše Katka, 
tak nemohl věřit tomu, že to je ona. Viděl ji naposledy jako malou holčičku 
a tak nečekal, že před ním bude stát žena :o).
...
Celý ples byl pohodový,příjemný.
V dobré společnosti bývá hezky.
Všichni se hezky bavili, hodně se tancovalo,
kapela krásně hrála.
....

Koupili jsme si i tombolenky.


Vedle nás, spolusedící,
pravil,
že od té doby, co se víc s manželkou milujou,
tak nevyhrávají!
Po celou dobu vyhlašování jsme se řehtali smíchy,
protože toho vyhráli ze všech nejvíc.



My s manželem zjistili,
že se milujeme moc,
protože jsme naopak byli jediní,
kteří nevyhráli vůbec nic!
Ale...
Zželelo se spolusedícím milých dítek
a odvezli jsme si domů 
( odpusťe mi ten výraz, ale všichni tomu tak říkali)
KOZY.



Krásně vyvedená slaná prsa.
Moc za ně děkujeme.
Posnídali jsme je.
Byla výborná!
(ta prsa i snídaně)
Jsou na nás dva, ale moc veliký:o),
musíme se o ně podělit.
...
Užijte si krásný večer
a nový týden začněte zvesela.
My ho začneme opět " s kozama" :o))))
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.