čtvrtek 30. března 2017

POLŠTÁŘ II.

je hotov!
:o)
Jsem sice učárkovaná, 
ale taky spokojená.
A mám radost, že se Vám líbí 
a rozhodně neváhejte 
a čárkujte taky:o).
...








 



Na Pinterestu určitě najdete spoustu takových králíků.
Ještě je tam jeden s brýlemi,
tak možná někdy:o)..
Jinak v Kiku mají krásné režné povlaky 
a v různých barvách.
Na ně se docela hezky kreslí.
Nafotím Vám ještě čím jsem kreslila.

koupila jsem 
...
Jedna dobrá rada,
pokud fix na látku zadrhává,
tak mám po ruce papírek, 
stačí malinko rozepsat 
a už s zase kreslí dál.
..
Našla jsem další náměty,
tak se těším,
že je třeba někdy vyzkouším.
...
Už je pozdě,
takže přát krásný večer se už nehodí,
tak tedy:
Krásnou dobrou noc 
a zítra prima den!
Hurá, vždyť je už pátek!!
:o))
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.