sobota 25. března 2017

SOBOTNÍ..

Na chalupu jsme se dostali až před druhou hodinou.
Jsme tu sami, protože holčičkám není moc dobře.
Slibovali sluníčko, ale moc ho nebylo
O ohřátí nemůže být ani řeč!
Práce na zahradě nás ale trochu zahřála.
Já zjistila, že nemám pořádné hrábě
a tak jsem vyhrabávala se zlomenou rukovětí.
O to víc mě teď bolí záda.
Část už je vyhrabána,
tak zítra bude pokračování.
Pomalinku se všechno probouzí,
i když...
jak už jsem psala,
tak krtci se probouzí vážně rychle.
Stavby, které budují jsou přímo nadčasové.
Vždycky byly jen krtiny.
Nyní si k nim vrtají ještě i tunely.
Asi nějaké zahradní metro!
Když už mě bolela moc záda,
tak jsem popadla foťák
a vyrazila pozorovat svět.
To Vám je taková krása!
.......
A ještě mám jednu zprávu.
Nad chalupou přeletělo ohromné hejno vlaštovek.
Pozdravily mě a letěly dál.

Mám pocit, že tam na mě snad ten krtek koukal. Že by byl tak drzý?:o))
 


první petrklíč na louce
 





 




 

Mějte krásný večer 
a krásnou, ač kratší noc!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.