pátek 3. března 2017

SOCIOLOGICKÝ PRŮZKUM II.

aneb moje maminka.
Jak už jsem psala, maminky to u dětí nemají až tak snadné.
Zatímco tatínkové jsou výletoví a na hraní,
maminky jsou na vaření a zakazování čehokoli.
...
A tady je malý průřez perliček o maminkách:
  • Maminka je štíhlá, ale né jako modelky. má normální ruce a nohy.
  • Většinou nechce žádné drahé šperky, ale když něco dostane je za to moc ráda.
  • Většinou bývá klidná, ale když se kouká na televizi jednou za týden a brácha se ségrou jí do toho žvaní, tak je dost naštvaná.
  • Je hodná, ale nedovolí mi vše, co chci.
  • Moje maminka je hubená, nejí čokoládu, nekouří, nepije alkohol, ale neumí řídit auto.
  • Má moc starostí, ale většinou si na mě udělá čas.
  • Hrozně nerada šahá na kov.
  • Pořád chodí někam nakupovat a hlavně když jsme na dovolené a já si to pořád musím zkoušet.
  • Moje maminka se hodně parádí. V koupelně je asi dvě hodiny a pořád se tam líčí a já se mezitím počůrám.
  • Hodně ráda se kouká na samou romantiku.
  • Hodně mívá migrény, léčí se na to a myslím, že to pomáhá.
  • Ráda leží na pláži a jde se koupat do teplý vody, studenou nenávidí.
  • Má ráda ticho, ale nevadí jí hudba.
  • Moje maminka má ráda hodně jídla, ale nerada jezdí do práce do Prahy.
  • Mamka ráda šije a každý ráno mě nabalí jako by bylo -25°C.
  • Výborně vaří a skoro furt žehlí prádlo.
  • Maminka nedělá žádný sport, ona je totiž líná a furt je na záchodě, dvě hodiny.
  • Když jsme byli na koncertě, tak tam byl nějaký tlustý chlap, který chtěl maminku sbalit, protože byl opilý.
  • Má dvě děti a jedno už je na cestě.
  • Když se namaluje, tak vypadá jako princezna, protože jí to moc sluší.
  • Vždycky, když přijde domů, tak jde uklízet, to dělá úplně vždycky.
  • Nikdy nikam nejde, když není namalovaná.
  • Je hodná, ale umí se taky pěkně rozčílit.
  • Někdy je hodná, ale když se rozčílí, tak pak už ne.
  • Nejradši by měla všude uklizeno.
  • Moc ráda vaří a někdy to i sníme.´


Tak takové máme maminky..
Musím ale napsat, že jak u tatínků, tak u maminek 
se velice často objevovala věta,
že je to ta nejlepší maminka 
nebo ten nejlepší tatínek na světě.
A pak také 
Mám ji moc rád(a)!
Mám ho moc rád(a)!

...
Myslím, že až si to rodiče přečtou,tak nejedno oko zaslzí,
protože mnohdy to jsou krásná vyznání.
Mám velikou radost, že jsem četla samé pozitivní charakteristiky.
A protože mám ve třídě skvělé děti,
tak máme i skvělé rodiče!
Všimněte si poslední maminky, tam už je to miminko na cestě.O)

...
Snad vás procházka mým průzkumem pobavila.
Mám tu pro vás připravené ještě další dětské práce
na téma 
KDYBYCH.
Ty stojí také za to!
Mějte krásný víkend.
My s manželem máme propustku od vnoučat 
a zítra ráno pojedeme alespoň na dva dny na chalupu.
...
Inka¨
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.