čtvrtek 2. března 2017

SOCIOLOGICKÝ PRŮZKUM

vzala jsem si na prázdniny práci domů,
ale zjistila, že to není práce,
ale neskutečná zábava.
Děti psaly charakteristiku a popis tatínka a maminky.
A že toho napsaly:o)!
Někdy jsem až slzela smíchy.
Proč jsem to nazvala sociologický průzkum?
Protože jsem při čtení zjistila, že děti nějak víc odpouští a nadržují tatínkům.
K maminkám jsou podstatně kritičtějští.
.........
Nemůžu vás připravit o pár perliček.
...
Tak dnes něco o tatíncích:
  • Můj tatínek je hodný, milý, veselý, přátelský, génius, rád plave, kutil.
  • V práci se mu líbí  nebo je spíš rád, že vydělává.
  • Nic ho nebolí, když se řízne, tak mu ani neslzí oči.
  • Tatínek nemá rád k pití mléko.
  • Jeho postava je tak akorát!
  • Někdy bývá zamračený, ale jinak je šťastný.
  • Když ho rozzlobím, tak řekne, že budeme mít dlouhý rozhovor, ale nakonec dělá, že na to zapomněl, abych byl rád. On je totiž rád, když jsem rád.
  • Asi úplně rád si nečte knihy, ale pomáhá mi s děláním úkolů. Teda né že by je dělal za mě, ale zkontroluje mi to!
  • Tatínek když spí, tak hrozně chrápe a mamka prej nemůže usnout.
  • Můj tatínek žádnou přezdívku nemá a ani podle mě nebude nikdy mít.
  • Je docela dost chlupatý.
  • Nespí v pyžamu.
  • Když má noční, tak večer je trochu rozčilený, ale když přijde ráno, tak je až moc rozčilený.
  • Má dost podrážděné nehty na nohou a kromě toho si je vůbec nestříhá.
  • Když má vlasy, teda on má vlasy, nosí je v culíku, ale když si je rozpustí má je asi 1 metr od sebe.
  • Má celkem málo vlasů, ale není plešatej.
  • Vždy když s převlíká, tak to někam hodí, to jsem asi zdědil po něm.
  • Rád nosí slušné, ale normální věci.
  • Má párátkové vlasy.
  • Můj tatínek sní skoro všecko.
  • Tatínek je výletový a hravý.
  • Rád chodí do restaurací, rád tančí( což u mužů není obvyklé).
  • Když jí tak mlaská , ale vůbec o tom neví.
  • Má obličej dokulata, ale mně to nevadí, protože mu to tak sluší.
  • Má na sobě hodně chlupů.
  • Sám si myslí, že je starý, ale já si to nemyslím, protože na to vůbec nevypadá.
  • Občas se vážně naštve, a to se s ním pak nedá mluvit.
  • Je hodně hlasitý a také trochu hluchý.
  • Můj táta má doma dvě ženský. Mamku a mě.
  • V práci na něj působí velký tlak a tak když přijde z práce , tak by si měl dát šlofíčka.
  • Můj táta mi dovolí všecko.
  • Má velkou hlavu, ale krátký krk, proto je chytrý.
Doufám, že Vás to pobavilo,tak jako mě:o)!
Zítra Vám popíšu maminky.
To jsou také krásné perličky.
...
Mějte krásnou noc,
mě zítra zase čeká od rána směna  u holčiček.
A není to žádná legrace,
člověk celý den natírá pupínky.
A že jich teda je!
..
Tak dobrou! 
Inka
💓

škoda, že nelze přečíst popisek u jednoho obrázku.
Je tam napsáno:
" Můj nepovedený táta! "
To mě vážně rozesmálo, i když se pochopitelně jednalo o kresbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.