středa 15. března 2017

STŘEDA

Je to už skoro měsíc,
co k nám před školu, středu co středu,
jezdí pojízdný stánek s grilovanými kuřátky,
žebírky a grilovanými koleny.
Odolávala jsem dlouho,
ale dnes jsem to takříkajíc nevydržela.
Venku bylo dnes u nás docela příjemně,
a tak jsem otevřela okno do třídy.
Od jedné hodiny jsem měla flétničky
a musím napsat,
že vůně ze stánku se linula celou třídou
a já měla co dělat, 
aby mi kolem flétny, na kterou jsem hrála, netekly sliny:o).
Pavlovův reflex zafungoval dokonale.
....
Kam vedly mé kroky po hodině fléten?
To myslím není těžké uhodnout!
....
Voňavé grilované kuřátko jsem si  zanedlouho nesla v tašce.
Ještě ve třídě jsem si utrhla kus prsíček
a jen mlaskala.
Už dlouho jsem neměla na nic takovou chuť!
...
Večer si pochutnal i manžel.


Mějte krásný večer,
já konečně chci doháčkovat šatečky pro panenku.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.