neděle 9. dubna 2017

NĚCO MÁLO


 Velikonoční zdobení si užívám spíš na chalupě,
pokud se dá mluvit o užívání.
Spíš pouštím do bytu barvy,
takže jsem dnes nově prostřela
a vyměnila šedou za oranžovou.
 

Jak já bych okamžitě vyměnila náš skleněný stůl za dřevěný.
Celý byt jsem předělávala před pěti lety
a neměla ani tušení, 
co je to blog.
Kdybych už tehdy věděla,
určitě bych se inspirovala
a byt bych zařizovala jinak, jenže...
Však to znáte,
za čas se stejně všechno okouká..
A tak měním jen barvy doplňků v bytě.


Vytáhla jsem také velikonoční zajíce ze sklepa,
letité kočičky
a nějaké to vajíčko:o)



Dnes je nádherná neděle
a já místo abych se někde procházela,
stěhuji ložnici!
Asi jsem se zbláznila,
stěhování skříní v momentě,
kdy manželovi dávají hokej,
není zrovna nejlepší volba:o)!
Naštěstí ani moc neprotestoval,
což jsem se divila:o).
...
Doufám, že Vy jste si užili neděle nějak smysluplněji:o)!
...
Mějte krásný večer
a začněte nový týden hezky!
Prý má být zítra sluníčkově!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.