pátek 14. dubna 2017

SLEPÝŠ, VELKÝ PÁTEK A VZPOMÍNÁNÍ

Slepýš je beznohá ještěrka
a my dnes měli možnost si ji pořádně prohlédnout.
Trochu jsme se s ní i skamarádili:o)
jednalo se ale spíš kamarádství z naší strany,
myslím, že ona nadšená nebyla.
Mazlili jsme se s ní ale ohleduplně a pak jsme ji pustili zase zpátky do přírody.








Anička by si ho nejraději nechala jako domácího mazlíčka.
Venku je mu ale určitě líp.
...
Manžel od rána pálí, 
staré nahnilé trámy,
staré okenní rámy.


Venku se občas objeví i sluníčko,
ale já jsem připoutaná ke sporáku.
Rozhodně jsem ale obhlídla zahrádku
a zjistila, co kde kvete a roste.






Už vyrazila rebarbora, kterou jsem vloni vysadila.



 Všechno kolem se už začíná zelenat..







Řezy se napodruhé povedly.
Zítra budeme slavit Emiččin svátek a narozeniny Hany, 
tak jsem symbolicky napsala jejich jména malinami.
Zítra bude snad dort:o)


...
Dnes je velký pátek
a to je pro mě čas vzpomínání.
Velký pátek už navždy budu mít spojený se smrtí mého tatínka.
Zemřel sice 10. dubna, tehdy byl Velký pátek
a náš Péťa pořád čekal, jestli se v neděli zase nevzbudí.
Nevzbudil, ale pořád je tu s námi.
Vzpomínám na něj s velkou láskou.
Oba rodiče mi moc chybí.
....


Mějte krásný sváteční podvečer
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.