čtvrtek 27. dubna 2017

STRUČNĚ, KRÁTCE

Přiznávám skoro bez mučení,
že jsou dny, kdy si tahám své příspěvky 
doslova z paty.
( i to mě ale mooc baví)
Přemýšlím, o čem psát
a občas se mi dokonce stane,
že zjistím,
že o tom jsem už psala.
Přece jen 4 roky psaní jsou čtyři roky
a proč si veřejně nepřiznat,
že skleróza se ani mně nevyhýbá.
.....
 Dnes je to ale jiné!
Z dnešního dne bych mohla napsat
nejmíň tři příspěvky.
Třeba:
...
O školení

 o blondýně v pražské  MHD


o shoppingu v Praze)
obrázek zdroj Google

...
To bych ovšem nesměla usnout jako špalek.
....
Přijela jsem ze školení,
manžel mi uvařil kávu
a já si šla na chvilku lehnout.
...
Vzbudila jsem se v půl 10.
...
Manžel mě prý dvakrát budil.
Stál nade mnou a údajně se mě ptal,
zda budu dneska ještě vstávat.
O ničem takovém nevím :o(.
...
(Podezřívám ho, že si vymýšlí:o))
a že chtěl mít na hokej absolutní klid:o)!
A já místo " hoďky " spánku 
si dala rovnou " hoďky" tři.
...
Naštěstí nemám problém během chvíle usnout znovu.
....
Tak ještě honem splnit si svůj denní plán.
 - Dopsat tento příspěvek,
který už vůbec není stručný a krátký,
jak jsem ho nazvala na začátku.
 - Uháčkovat další 3 čtverce,
(kterých bych už teď chtěla mít alespoň 30
a mám jich pouze 6, protože jsem začala předevčírem).


-Vyleštit dřez :o)
(rituál dle Terapie domova, který dodržuji od ledna).
....
A pak už jen
"Umýt, vyčistit zuby a spát! "
(věta, která mě provázela celým mým dětstvím)
PS: že bych už tehdy měla sklerózu,
že mi to museli rodiče připomínat každý den? :o))
...
Mějte krásnou noc
a zítra " koukejte, abyste viděli!"
(další věta, v které bylo řečeno vše
a bez níž jsem neodešla z domova)

Inka
💓
PS 1: příspěvky z Prahy rozhodně budou:o)!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.