pondělí 17. dubna 2017

VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ

nezačalo vůbec hezky 
a to nepíšu o tom, že mě holčičky probudily před 7 hodinou,
ač jsem měla nařízený budík na půl 8.
Už se nemohly dočkat,
což se dá pochopit.
Odhodovaly 
a marně začaly čekat na hodovníky,
kteří k nám budou chodit.
To by ale nesmělo pršet se sněhem.
Venku by psa nevyhnal!


Anička stojí pořád za oknem 
a už asi po sté se ptá,
kdy už přijdou.
...
Kolem 9 hodiny dorazili první hodovníci,
celí promočení
a hned za nimi další.
To je ale všechno a od té doby zase nic.
Ve vesnici je úplné ticho 
a nic nenasvědčuje tomu,
že budou chodit další.


zapomněla jsem si je doma vyfotit,
tak jsem si je vyfotila aspoň z dálky

...
Anička je zklamaná, byla domluvená se sousedovic kluky,
že s nimi půjde hodovat.
Počasí jim prostě nepřeje.
...
Asi jsme jim měli dát víc vajíček.
Co s nima proboha budeme dělat ??
..
Já už upekla nádivku,
kopřivy jsem našla, přidala jsem ještě čerstvou pažitku 
a medvědí česnek.
Vypadá dobře,
tak snad bude i chutnat:o).




že by i sýkorka vyhlížela hodovníky jako já?
..
Po sto padesáté odpovídám Aničce,
že nevím, jestli ještě někdo přijde.
Už asi tuším, co to je čtvrtodenní zimnice,
tak mi totiž můj taťka často říkal,
když jsem byla malá a něco chtěla :o).
...
Tak snad se ještě někdo objeví:o)!
Užijte si krásné sváteční Velikonoční pondělí
Inka
💓

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.