úterý 16. května 2017

DALŠÍ DÁVKA KRÁSY

BEAUTY BOX MARIANNE.
jak to člověk jednou zkusí,
tak neví, kdy přestat.
mluvím o kosmetických Beauty boxech.
Takže po Boxu Marie Claire
(mimochodem 17. května má vyjít nový boxík),
jsem objednala Box Marianne.

...
Jsem nadšená.
Ale to u mě není nic překvapivého:o)!
Já se dokážu nadchnout  z ledasčeho.
Ovšem toto není ledacos!
...
Box je opravdu plný luxusních kousků
a jeho cena 749 korun rozhodně není přehnaná.
...
A co v něm můžete nalézt?


Jelikož bych to lépe nepředvedla,
tak jsem sem použila nahrávku přímo z webových stránek,
kde jsem objednávala.
...
Zamilovala jsem si krémy značky Kiehls
a tady je další pěkná miniaturka.
Moc se mi líbí tužka na obočí,
ta je vážně super!
Sprchová pěna - úžasná,
šampon - vlasy září
a já taky.
Sérum na řasy jsem ještě nezkoušela,
takže zatím nemůžu posoudit.
Matná rtěnka je na mě moc matná
a moc tmavá,
ale asi jde o zvyk.
Zase na druhou stranu mi nemusí jít všechno
a tak je i možnost použít tyto produkty jako dárky.
Určitě pro někoho bude matná tak akorát 
a červená taky akorát:o)!
Prostě do všeho se nevrhám:o)!
...
Čokoládu jsem z boxu vyřadila jako první!
Né, že bych ji hned " sežrala:o))",
ale mýdlo s aktivním uhlím je tak aktivní,
že by čokoláda mohla za chvíli nechutnat jako čokoláda,
ale jako uhlí.
Čokoládu jsem vážně nesnědla,
čokoláda se větrá:o).
...
Z boxíku mám radost,
zkouším novou kosmetiku
a mám taky drobné dárky,
které se vždycky hodí.
...
🎂






Mějte krásný den
a udělejte si taky někdy radost.
Já jsem díky tomu už skoro úplně zdravá:o)).
..
Inka💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.