středa 17. května 2017

DOPRAVNÍ HŘIŠTĚ

po půl roce jsme se vrátili na místo činu:o).
Ověřit si své znalosti 
a vše, co jsem se naučili.
Dnes děti dělaly 
" řidičák na kolo".

Takový řidičák na kolo nedostanou jen tak.
Musí udělat dopravní testy, jízdu zručnosti
a půlhodinovou jízdu na dopravním hřišti,
které je plné křižovatek a nástrah.







Z 26 žáků jen 3 neuspěli,
což je dle zkoušejícího úžasný výsledek.
Tak jsem měla i za děti radost.
Je prima slyšet, že je chválí taky někdo jiný než já:o).
Po cestě jsme se zastavili na zmrzce.




Po celý den svítilo sluníčko,
díky němuž jsem si krásně spálila nos.
Jakoby nestačilo, že ho mám celý oteklý od rýmy!
Takže teď vypadám jako pěkná ožralka.
Když jsem se viděla večer v zrcadle,
tak jsem se až lekla.
Zítra budu muset přihodit několik vrstev makeupu:o))!
....
Mějte krásnou noc
a zítra prima den!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.