pátek 12. května 2017

MAMINKÁM

V neděli slaví maminky Svátek matek.
Ta moje to určitě oslaví v nebi
a já ji symbolicky pošlu tu nejkrásnější květinu.
Třeba takovou, 
jakou jsem dnes dostala já.
...
I my ve škole jsme mysleli na naše maminky,
a tak jsme jim připravili přáníčka.
...
Přáníčka jsou jednoduchá,
ale o to víc lásky jsme do nich dali!


Srdíčka děti samy vyrobily z kamínků. 
Měly návod 
2      2
6
6
4
2
1
a krásně je sestavily.
Jedno zlaté a jedno stříbrné.


Uvnitř jsme vymysleli básničku
a přidali srdíčko z keramické hlíny 
s otiskem palce.


druhá strana je pro maminčino štěstí



Největší radost mi udělal Míša,
který běžně píše jako kocour,
ale na přání pro maminku 
si dal opravdu záležet!


Nechala jsem dětem volný výběr,
jak přání napsat.




K tomu maminky dostanou lapač snů 
a sladká srdíčka.
Teda ona jsou pěkně kyselá,
ale maminkám určitě i tak osladí den:o)!




Snad se maminky potěší 
a svůj svátek si užijí.
...
I my kupovali naší mamince dárek.
( manžela maminka, ale já si ji adoptovala:o))
Zatím nemůžu prozradit,
protože mamka je mou pravidelnou čtenářkou,
a tak by přišla o překvapení.
....
Užijte si krásně nadcházející víkend!
Ať je k nám sluníčko přívětivé 
a můžeme se z něj radovat.
....
Prima večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.