neděle 21. května 2017

NOVÝ ZÁHON

Má představa dokonalé zahrady
je pro mě na hony vzdálená.
Vlastně představa ne,
realita ano!
Dnes celodenní lopota 
a jen  jeden nový záhon,
který na pohled nevypadá nic moc,
ale snad to zaroste
a bude to vypadat lépe.







Musím koupit zase dubovou kůru, 
aby se žádný plevel nedostal ven!
Vykopala jsem celou plechovou vaničku kamení,
kdyby to byly alespoň krásné valounky,
které bych ráda viděla na své zahradě.
Místo toho kusy břidlice.
...
Nevadí i s břidlicí mám své plány,
protože člověk musí využít zdejší přírodní zdroje.
Navíc to asi sem k té krajině patří.
....
Lopotila jsem se s travnatými drny,
se zákeřnými rezavými mravenci.
( mimochodem jeden zvlášť zákeřný mě kousl do pozadí)
....
Co se týče dnešního počasí,
tak to je luxus.
Slunečno, příjemně, 
tak akorát na práci.
...
A to je tak vždycky, v neděli, kdy už je vše skoro hotovo,
je tu krásně, tak mi musíme odjíždět.
....
I když, dnes odjíždíme až asi po 23 hodině,
protože se manžel chce dívat na hokej.
Kdybych tu měla věci na zítra do práce, 
tak bych snad jela až ráno.
....
Odpoledne jsme s manželem rozjímali
a povídali si, co všechno bychom chtěli udělat v létě
a mám pocit, že si asi o dovolené necháme jen zdát:o)!
Myslím, že si ale určitě čas na chvíli odpočinku uděláme.
Přiznám se, že nám bude oceán chybět,
ale bylo to naše rozhodnutí 
a myslím, že tentokrát správné.
...
Rozhodli jsme se, že stejně v létě někam k moři vyrazíme,
alespoň na chvíli,
takže i na nějaké těšení dojde:o)!


 nejradši mám, když to už všechno krásně kvete..


rododendron už za chviličku



koupila jsem ještě jeden fialový.


moje veliká louka vrbiny, mám to tu jak na řepkovém poli:o))


Orlíčky už jsou taky krásně nakvetlé


jiný by ho asi vyhodil,
já už přemýšlím, čím ho osadím:o)


Tak na toto křeslo jsem si za celé dva dny vůbec nestihla sednout :o(,
snad někdy příště:o)).
....
Mějte se moc krásně,
užijte si nedělní večer
a začněte nový pracovní týden pohodově.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.