pondělí 22. května 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ JINAK

tentokrát bez kytek!
Možná jsem po víkendu překytkovaná:o).
I když to je spíš tím, že jsem si natrhala kytici z louky
a zapomněla ji na chalupě.
Dneska se mi prostě za kytičku nechtělo utrácet.
..........
Musím napsat, 
že jet domů po hokeji nebyl zrovna nejlepší nápad.
Předpoklad, že hokej skončí v 11 a domů dorazíme kolem půlnoci,
prostě nevyšel.
Kdo mohl tušit, že snad poprvé v šampionátu
budou hrát místo 3 třetin hned celé čtyři.
Pak ještě nájezdy
a z plánované 11 hodiny, byla hnedle hodina dvanáctá.
...
Výhodou bylo, že silnice patřila dá se říct jen nám.
Naštěstí!
Jedna srnka se totiž právě rozhodla překráčet silnici
rovnou před námi.
Manžel to v poslední chvíli strhl
a srna klidně odkráčela do lesíka.
zdroj Google - takhle to nějak vypadalo,
až na to, že byla tma tmoucí!

Až domů nám z toho bylo nanic.
...
To, že jsme jeli po cestě sami,
vůbec nemínily vzít v úvahu dva nastrčené přednastavené semafory.
Jakmile jsme k nim dojeli,
rozsvítila se červená a naskočila doba tří minut.


...
To vám jsou tak dlouhé minuty.
Snažila jsem se neusnout a být manželovi dobrým společníkem,
aby neusnul on.
Domů jsme dorazili kolem čtvrt na dvě.
Po sprše, která být prostě musela,
abych ze sebe smyla špínu a pot z odpolední lopoty,
jsem uléhala po půl druhé.


.....
Ráno jsem se vzbudila o šesté jako po velikém flámu.
.....
Od toho se odvíjel celý den.
Odpoledne jsem si udělala radost
a jela se podívat na vnučky, ty dokážou člověka probudit:o)!
Pak jsem ale doma usnula jako špalek:o)
a probudila se před osmou.
..
A teď už zase ožívám :o).
...
I Vy si užijte krásný večer
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.