středa 3. května 2017

VE SPRÁVNÝ ČAS

jedno rčení říká:
 "Být ve správný čas na správném místě! 
A já mám pocit, že jsem dneska taková místa navštívila hned dvě.
Dvě místa, dvě chvíle štěstí.
Pokaždé ale  jiné..
.....
První místo
Dům kultury Mladá Boleslav
a 10.ročník POP SONGU - přehlídka pěveckých sborů 
Zpívali jsme s naším sborem 2 písničky
 a vystupovali jsme jako předposlední sbor.


( náš sbor vyfocený nemám :o)...nějak fotit a dirigovat nezvládám:o))...)
Úplně na konci zazpívaly všechny sbory najednou.
Zkusila jsem natočit video.


...
Myslím si, že se nám vystoupení povedlo,
alespoň potlesk publika tomu nasvědčoval.
Když jsme odcházeli z pódia,
tak mě oslovila neznámá dvojice.
Muž a krásná blondýnka.
Prý by chtěli s naším sborem spolupracovat.
Moc se jim naše vystoupení líbilo
a chtěli by, abychom v prosinci vystoupili na 
vánočním koncertě Jakuba Smolíka.
Tomu říkám prima výzva!
...
Na začátku letošního června  měl náš sbor odjíždět zpívat do Francie,
ale nakonec to nevyšlo. Francouzskou písničku jsme si zazpívali dneska
a asi i díky ní, jsme dostali další šanci ukázat, co umíme.
Děti měly velikou radost,
i když některé netušily, kdo to je Jakub Smolík.
...
Už teď se ale těšíme,
protože jeho vánoční písničky jsou krásné
a určitě se budeme moc snažit,
abychom to všechno krásně zvládli :o)!
....
Druhé místo, kam jsem přišla v ten správný čas,
bylo květinářství,
kde jsem objednávala kytici pro bývalou kolegyni,
 které zítra jdeme blahopřát.
Paní květinářka právě velmi zlevňovala hortenzie,
dá se říct za hubičku jsem si hned 3 koupila.
Ona mi k tomu ještě další 3 přidala.
Domů jsem si odnesla krásných 6 kusů hortenzií,
které si vysázím na chalupě na zahradu.





Dvě hortenzie jsem si hned vystavila,
aby mi dělaly radost!
...
Za dnešek musím napsat:
" Když se daří, tak se daří! :o)"
Užijte si příjemně večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.