sobota 13. května 2017

ZAHRADA


moje nové přírůstky do zahrady.
Koupila jsem krásný rododendron,
samozřejmě na slevě.
Já jsem takový zachránce květin.
Většinou se mi za to, že se jich ujmu, krásně odmění.
Azalka,která mi dělala velikou radost svými květy doma,
už také půjde ven.





Naše část, kde máme chalupu 
se nazývá na skalce
a je to opravdu vidět.
Kam člověk kopne, tam je kámen.
Musím si zase nakoupit zase kůru,
aby plevel měl menší šanci pořádně vyrůst.
I když tady má šanci vždycky.
Letos ale neletíme na dlouho pryč,
tak se moc těším, že si kytky užiju
a jsem rozhodnutá pleveli vyhlásit doslova válku:o))!


další přírůstky



už se těším,
až vše vyroste a pokvete.
Zatím mi vylezlo i cosi, co netuším, co je
a snad se nepletu, že to bude něco pěkného 
a ne plevel.


 Koukám, že jsem přehlédla krásný trs pampelišky:o(


Manžel už dnes poprvé posekal.


Kalina se má k světu..Vloni mi poprvé kvetla.



Zasadila jsem hortenzie
a věřím, že se ujmou.


zahrada je nekonečná práce..



těším se na to, až mi vykvetou orlíčky.
Letos poprvé.


I moje pivoňka se má k světu.


Růžička taky vyráží


a tady mám zase další růžičky, chudinky,
slevovky.
Jsou pnoucí a zatím přemýšlím, kam s nimi.


poslední narciska 


a takhle nádherně zase obrazil brslen.
V zimě mi ho srnka ožere
a on se takhle nádherně rozroste.



a další mini záhonek


a začíná už vyrážet kapradí,
ale vpředu i klematis


Letos nás čeká na chalupě veliká spousta práce.
Chceme obkládat stěny,
chalupa by měla dostat konečně nový kabát,
novou fasádu,
vikýře i štíty jsou potřeba znovu natřít.
Každopádně se nudit určitě nebudeme.
....
To, co jsem dnes nafotila je přední část zahrady.
Za chalupou je nyní ještě nový velký prostor,
který bych si moc přála upravit
jako krásnou zahradu.
Představ mám snad milion,
ale jejich realizace bude náročná
a asi i nákladná.
....
Představovala bych si tam takový krásný kout 
pro večerní posezení s ohništěm,
krásnou bylinkovou zahrádku,
ale i místo, kde si budou hrát vnučky.
Moje představa krásného dřevěného domečku
na jejich hraní se neslučuje s představou mého muže:o)
Hlavně finanční představou.
Uvidíme.
Všechno chce svůj čas,
peníze
a taky zdravé ruce ochotné pracovat.



Na Pinterestu je tolik nápadů.
Moc se mi líbí malý dřevník k ohnisti.


Na zadní části zahrady je také studna.
I tohle by se mi líbilo.


Jsem náramně zvědavá,
jaké změny se nám na naší zahradě povedou.
...
Sny se přece ale dokážou i plnit.
..
Mějte moc krásný sobotní večer.
Bolí mě trochu záda,
ale mám radost, že jsem spoustu věcí stihla.
( i jablkový štrúdl s ořechy ke kávičce:o)).
...
Inka💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.