pondělí 19. června 2017

DĚKUJI

Vám Všem za krásná slova podpory.
Manžela mám doma 
a jeho zdraví se určitě i díky Vám  zlepšuje.
Absolvuje spoustu dalších vyšetření 
a snad bude vše v pořádku.
...
V neděli jsme oslavili s naší Emičkou její 4. narozeniny.


Bude je mít sice až 24. června,
ale to už bude v Americe.
Kromě nového kočárku, pet shopek:o)
jsem jí koupila ještě kolo " z druhé ruky".


Emička i Anička jsou panenkové holčičky 
a z kočárku měly obě radost.


od Péti se Štěpánkou dostala nového krásného králíčka,
to prý aby měla zas co dávat pod noční košilku.




Už víme, proč stálo tak málo.
Nevydrželo ani oslavu :o(
Prasklo mu kolečko, právě v momentě, kdy se ho manžel snažil utáhnout.
"Dědo, koupíš tři nový", prohlásila Emička.
...
Ještě Emička dostala od maminky a tatínka krásné nové zlaté naušničky.
Měla z nich moc velkou radost,
protože jsou " houpací"

.....
Snažila jsem se jí upéct dort.
Ani nevím, zda se s ním můžu chlubit.
Vždycky si umím přidělat práci 
a tak jsem udělala hned dvouposchoďový.
Chutnal báječně, 
ale klonil se na jednu stranu.
No prostě žádná paráda to nebyla.
Byl ale s Petshopkami a tak byla radost veliká.


pokus o Naked dort :o)


...
Jelikož je pondělí a mělo by být pro mě květinové,
tak jednu kytičku, 
kterou jsem dala naší malé Emičce.


....
No a ještě se musím pochlubit s mým novým kolenem.
Když jsem ošetřovala odřená kolena na škole v přírodě,
tak jsem vyprávěla,
jak ráda jsem měla strupy na kolenou.
Jak jsem si je olupovala.
No a po dnešku budu mít příležitost!
Šla jsem z práce a nedávala pozor na cestu.
Moje noha se dostala mezi dlažební kostky,
nějak se zvrtla, noha zatoužila po kýženém strupu 
a já se nesla k zemi.
Paní, která mě viděla na zemi asi na chvíli zapochybovala, zda nejsem úplně ožralá.
No nebyla jsem, ani kapka:o)alkoholu, zato kapek krve bylo dost!
Ze země jsem se zvedla a pomalu zkoumala,
 zda ruka o kterou jsem se celou vahou opřela je celá
a noha není zlomená.
Jen mám to odřené koleno, trochu oteklý kotník 
a asi budu mít k šatům na konec školního roku i pěkný modřinový doplněk na lýtku.
Jsem to prostě šikula, ale když se nestane nic horšího....

...
Vám přeji příjemný pondělní podvečer
a hlavně všem moc zdraví.
Doufám, že i k nám se zase vrátí a budeme fit,
protože máme na prázdniny spoustu plánů
na které se už teď moc těšíme.
...
Mějte se krásně
Vaše potlučená 
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.