sobota 10. června 2017

DOMA

člověk míní, život mění. Staré známé pravidlo.
Minulý týden jsem si připravila na chalupě věci, které si vezmu sebou na školu v přírodě.
Nevezmu.
Na chalupu jsme nejeli.
Tiše trpím při pomyšlení, že mi všechny kytky zvadnou,
ale někdy prostě není zbytí.
Manžel je nemocný.
Bolesti ztuhlého krku mu nedají spát 
a denně chodí na opichy.
Trpí a já s ním,
protože určitě víte, jaké to je, 
když někomu nemůžete pomoci 
a přitom byste  pomohli rádi.
Někdy je to prostě marné.
...
Manžel měl se mnou v pondělí odjet na školu v přírodě.
Bohužel odjíždím bez něj.
Snad to zvládne doma sám 
a já bez něj taky.
Prostě občas se to semele úplně jinak než člověk chce.
Snad má být pěkné počasí.
Tedy alespoň doufám, protože místo,
 kam jedeme, je úžasné při pěkném počasí.
...
Těšila jsem se, jak vás zavalím opět fotografiemi z chalupy,
jak zjistím co mi kde kvete 
a jak se co rozrůstá.
Bohužel.
Mohla bych vyfotit manžela s límcem kolem krku,
ale to by nebyly moc pozitivní snímky,
navíc by ani on nebyl rád:o)!
...
A tak přemýšlím, čím bych Vás, mé milé čtenáře potěšila.
Kupa prádla na žehlení 
a hromada prádla před pračkou to asi nebude to pravé ořechové, že?
...
Trička, která jsem dělala dětem na školu v přírodě jsem zapomněla vyfotit,
abych vám je ukázala.
Mohla bych si vyfotit ruce, které od včerejška vypadají jako bych se celoživotně rýpala v hlíně 
a špína mi vrostla do kůže.
Tak totiž vypadají po barvení černou textilní barvou.
...
Tak pro dnešek bez fotky!
O to víc vám přeji krásnou sobotní noc!
Vaše Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.