pátek 23. června 2017

JEN PRO ZAJÍMAVOST

moje dvě družstva si o výhře mohla jen nechat zdát:o).
USA bylo poslední a Vietnam 25 z 33.
Nevadí. 
Vloni jsem byla první, letos poslední.
Prostě jak se říká, každý den není posvícení:o)!
Důležité je zúčastnit  se!
Jeden žák mi dneska povídal :
Paní učitelko, já jsem tak naštvanej.
Skončili jsme na 4. místě! " 
Já mu na to, že my jsme byli poslední.
A on, že by raději byl poslední než čtvrtý.
Takže to zase nemáme tak špatný :o).
....
Na vyhlášení vítězů byl pozván
" můj HOKEJISTA"
Vojta Mozík, aby předal ceny vítězům.
Kdo vloni nečetl příběh 
tak si ho může přečíst:o).
Udělal mi letos zase radost tím, že přišel mezi nás.


....
Jinak ještě odskočím úplně jinam. 
Jsem opět dnes nervózní.
Naše Kačka s holčičkami a manželem za chvilku budou přistávat zase na druhém konci světa.
Mají 5 minut do přistání v New Yorku.
Pak je čeká ještě další cestování.
Moc jim to přeji a doufám, že si to krásně na Floridě užijí.
Vy si užijte krásnou noc a prima víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.