pátek 16. června 2017

JSEM ZPÁTKY

 a ráda!
Škola v přírodě byla v pohodě
a užili jsme si ji.


Kdo byl někdy však na škole v přírodě,
tak moc dobře ví,
jaká je to zodpovědnost.
Spíte řekněme na půl zavřeného oka
a pořád to druhé máte na šťopkách.
Naše škola v přírodě byla v krásné údolí, 
kde protéká potůček Zábrdka.


Dnešní noční slejvák s bouřkou ve mně budil děsivou představu
evakuace, takže jsem několikrát za noc byla u okna a dívala se,
 zda se nezvedá hladina
a neodplouvají chatky i dětmi.
Naštěstí se tak nestalo.
O spaní však nebyla ani řeč.


...
Byla jsem tedy moc šťastná, 
že jsem předala snad veselé a zdravé děti rodičům.
Jako vedoucí a navíc zdravotník akce jsem vytáhla 4 klíšťata, 
ošetřila 2 odřená kolena,
jedny odřené dlaně,
nakapala několik kapek do nosu proti rýmě,
ale nic vážného se nedělo.
můj žlutý tým
...

Na škole v přírodě ne,
ale doma!
Ve 12 hodin mi volala dcera.
Teda spíš našla jsem asi 7 nepřijatých hovorů od dcery.
Zavolala jsem ji, zda se něco neděje.
No, právě že děje!
" Taťka je v nemocnici!"
Podezření na infarkt.
Šok!
Moje ohromné leknutí.
V noci se mu udělalo velmi špatně 
a hned ráno ho odvezli do nemocnice.
Jedno vyšetření prý střídalo druhé 
a nakonec se infarkt nepotvrdil.
Odpoledne manžela nakonec pustili
s diagnozou špatná funkce srdce,
blokáda pravého tawarova raménka.
Tlak měl 190 /116
Když jsem ho uviděla, tak jsem se lekla, protože vypadal opravdu špatně.
Jsem moc ráda, že už jsem doma a můžu ho ohlídat, kdyby mu bylo špatně.
Jen bych byla raději, kdyby měl třeba jen odřená kolena,
protože ta umí vyléčit podstatně lépe.
....
Měli jsme úplně jinou představu o nadcházejícím víkendu,
ale nakonec budeme odpočívat doma.
.....
Vy si krásně víkend užijte.
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.