sobota 24. června 2017

JSOU ZA LOUŽÍ

ráno jsem se vzbudila kolem půl 7 s otázkou:
" Napsali?
Když jsem zjistila, že se ještě neozvali, tak jsem dostala strach.
Jojo, přiznávám,
co se týká mých dětí,
tak jsem hysterka.
.....
(A to doslova, například jakmile v televizi či rádiu hlásí nějakou dopravní nehodu,
tak okamžitě přemýšlím, zda někdo z nich nemohl být na tom či onom místě)
.....
Ve vyhledávači pod slovy letecká nehoda ani New York
jsem nenašla nic podezřelého ,
 a tak jsem se trochu uklidnila.
Zavolali až v půl 10 ráno.
Jejich letadlo z New Yorku mělo o skoro 4 hodiny zpoždění.
Volali přes Face time,
takže jsme je hned i viděli.
....
( tomu já říkám takový malý velký zázrak a stále vzpomínám, když byla mamka v Americe, jak jsme se dorozumívali pomocí letecké pošty, která dorazila tak po 3 týdnech. Jednou za 14 dní telefonát.)
.....
Holčičky se měly po letu čile k světu.
I po 24 hodinové cestě.
Jsou to malé cestovatelky a vůbec jim dlouhá cesta nevadí.
Začíná jim krásná slunečná měsíční dovolená.
....
Emička si prý pořád chtěla v letadle přivolávat " květušku".
Prý: " Kdy už ta květuška přinese pití?"
A to byl květuška  prý vlastně květušák. 
Obsluhoval je steward :o).
....
Já už jsem úplně klidná, protože vím, že jsou na místě.
Teď už si jen přeji, aby všechna tornáda, hurikány
 se Palm Coastu vyhýbaly obloukem.
...
Jinak my s manželem necestujeme. 
Už třetí víkend jsme díky jeho nemoci doma.
Chybí mi chalupa a raduji se z každého deště, který snad zalije kytičky.
Tráva je tam prý už skoro metrová
a není, kdo by ji posekal.
Na traktor to už asi nevypadá.
Na chalupu se dostaneme až příští týden,
kdy se manžel nechá uznat za schopného, ač schopný asi ještě nebude.
Má ale prázdniny, tak si tu nemoc chce užít alespoň na chalupě.
Mě bude čekat asi křovinořez
a budu se prodírat vysokou travou.
Někdo ji prostě bude muset zdolat!
...
Poslední školní týden,
finišování, 
píšu slovní hodnocení, protože jak jsem psala, 
tak mi jen známky nestačí.
Dělám diplomy, hodnocení.
No, rozhodně se nenudím.
...
V bytě je vedro k padnutí 
a člověku se nic nechce:o(.
...
Mějte krásný sobotní večer
a užijte ho lépe než já:o)!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.