úterý 6. června 2017

KERAMIKA A KVĚTINY

tak to jsou Zvířetice.
Pondělní odpoledne jsem si užila.
Zase po čase krásné setkání s bývalými kolegyněmi.
Sešly jsem se opět na Zvířeticích
v krásné keramické dílně.
....
Všude to tam krásně kvetlo
jako v pohádce.
...
Nezůstalo jen u povídání,
ale došlo i na nakupování.
Vezla jsem si toho tolik, 
že jsem to skoro neunesla.
...
Kromě nákupu ještě milé dárečky.





a cože jsem si odnesla?
Samozřejmě všechny věci na chalupu.




ještě pár kytiček do korýtek


a konečně jsem si koupila obří kouli na zahradu.
Ještě by se mi líbily dvě menší, ale ty neměli.



a tento krásný květináč jsem dostala od kamarádky.


Užijte si krásnou úterní noc.
Já zítra jedu do Prahy na školení.
Jsem zvědavá, kolik času strávím hledáním toho, kde to je:o).
Snad to najdu.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.