čtvrtek 8. června 2017

POCHOPILA JSEM

ŽE KNÍŽKY NELŽOU.
Tedy alespoň pro mě.
A to jsem si vážně myslela,
že jsem výjimka.
To, že chlapi neposlouchají, vím,
ale...
včera jsem si potvrdila,
že já  neumím číst v mapách!
....
Jak už víte,
tak jsem byla včera na školení v Praze.
Místo školení bylo konferenční centrum Green Point.
....
Dobře jsem se na to připravila.
Večer před odjezdem jsem si vše vygůglila
a zapsala.
Tak tedy:
1/ Musím dojet do Depa Hostivař metrem.
2/ najít autobus nebo tramvaj, která mě doveze Na Homoli.
3/Odtamtud asi 3 minuty pěšky.
4/ pro jistotu jsem si vyfotila budovu KC Green Point. Co kdyby:o)!



....
V den D jsem vyrazila.
Bod 1 splněn.
Bod 2 splněn.
Jsem Na Homoli.
Stojím uprostřed dvouproudé silnice na ostrůvku.
Sama!
Kolem lesy a dvě cesty. Jedna směrem dolů, druhá nahoru.
Mám si hodit korunou?
Já fakt nevím kam.
Nic, co by připomínalo vyfocenou budovu nevidím.
Rozhodnu se pro cestu dolů.
Po 500 metrech potkám slečnu, 
která mě přes sluchátka neslyší, ale zbystří 
a já se můžu už podruhé zeptat, zda neví, kde je....
Ukážu jí i fotku.
Netuší.
Mám jít asi dalších 500 metrů, 
kde prý je vozovna,
tak snad tam mi řeknou.
....
Vrátnice, starší pán a ani on netuší.
Zavolá mladého 
a ten luští můj telefon a nic!
To už jsem si i zapnula data 
a hledám v mapách, kdeže to jsem. 
Nasdílela jsem svou polohu a do vyhledavače zadala kýžené místo.
Místo, kam chci dorazit!
...
Nejen že netuším já, kam jít,
ale ani mladší muž neumí číst v mapách.
Dokonce se mi zdá, že mě i poslouchá!
...
Nenapsala jsem ještě jednu podstatnou věc.
Večer jsem se zeptala svého muže na předpověď
a on mi řekl, že bude krásně.
...
Nebylo!
...
Byla mi děsná zima.
Měla jsem na sobě sukni, halenku sice s delším rukávem,
ale takovou poměrně tenkou.
Drkotala jsem zuby,
když jsem se vracela na ostrůvek uprostřed silnic 
a bylo mě úplně jedno do jakého autobusu vlezu.
Jen aby mě odvezl pryč z Homole.
...
Další částí mého oufitu byly lodičky.
Pro mě pohodlné, ale ne na dlouhé túry.
Přece jen ten 8 centimetrový klínek byl spíš pro parádu.


...
Asi za 5 minut přijel autobus.
Dala jsem KC ještě šanci a šla jsem se zeptat řidiče,
zda netuší, kde to je.
Můj dotaz zaslechl pán, který seděl opodál 
a doslova mě zachránil.
Nejen že věděl,
kde je KC Green Point, ale on mě tam i doprovodil.
Přijela jsem na školení asi o 20 minut později.
Vše jsem ale stihla.
...
Školení se týkalo Kariérního poradenství
a já si tam tak trošku připadala nepatřičně.
Každý dostal cedulku se jménem a zařazením.
Já na ni měla ZŠ Kosmonosy.
Většina ostatních byli z krajských úřadů různých krajů,
ministerstva, úřadů práce, sociálních služeb.
a já výchovný poradce.
...
Přesto se přednáška myslím týkala nejvíc mně.
Právě nás kariérových poradců na školách.
...
Školení bylo mezinárodní a musím napsat i velmi zajímavé.
Končilo chvíli po 16 hodině, 
kdy jsme dostali novou publikaci 
Metodiky Kariérního poradce.


...
Cesta domů mě děsila.
Jak se dostanu k metru?
Je mi jasný, že do žádného autobusu neskočím.
Vydala jsem se k metru pěšky.
Křeče v lýtku mě provázely
a k tomu počínající puchýř.
...
Cesta k metru byla dlouhá.
Stanice Skalka mě doslova přitahovala.
:o)
Byla jsem šťastná,
když jsem tam dorazila.
Chvíli jsem si tam sedla a foukala si bolístky.
...
Naštěstí se k večeru udělalo docela teplo
a už mi nebyla zima.
Trochu mi to zhatilo plány,
protože jsem byla rozhodnutá koupit si něco na sebe.
...
Na Černý most jsem dorazila před šestou hodinou
a už jsem vážně neměla chuť jít nakupovat.
V 18. 15 jsem sedla na autobus
a před osmou hodinou dorazila doslova " vyšťavená " domů.
...
Nějak na mi ta pražská školení nesvědčí :o).
...
Užijte si krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.