sobota 3. června 2017

SOBOTA

Tak konečně jsem se dostala k sobotě
a hlavně k mojí milované zahradě,
která se začíná odměňovat květy,
což je pro mě i pro hmyz pastva:o)




nově koupená zásoba levandule,
kdyby manžel neprotestoval,
tak bych jí koupila nejmíň 3x tolik..


Lupina má už pořádně nakveteno.
Když jsme koupili chalupu, tak to tu rostlo všude kolem jako plevel.
Nevím, co se s ní stalo,
ale prostě odtud zmizela.
A já si tuhle musela i koupit.
Zatím to vypadá, že se jí daří.


orlíčky pomalu odkvétají..
škoda..




Ovšem červená pivoňka je v plném květu


a srdíčka také bílá i červená



 pivoňka , která má pro mě neskutečně krásnou barvu bílou s lososovým nádechem,
ještě nekvete,
ale už teď je krásná.


Odpoledne mi přijela veliká pomocnice 
a zahradnice Emička.
Postarala se mi o zalévání.
Sice zalévala zpočátku pořád tutéž kytičku,
ale pak pochopila, že i ostatní chtějí vodu:o).
Ta první snad ten vodní útok přežije:o).



Jakmile tu jsou vnučky,
všechno jde stranou
a zahrada se mění v dětské hřiště.
Stan, skluzavka, koloběžky, kočárek,
tak to je jen malý výčet věcí 
o které se dost často zakopává! :o)


Letos nás čeká moc práce, chalupa se bude nahazovat 
a i zeď dostane snad konečně tu správnou kamennou podobu.
Už se na to moc těším.


Standa ( zeťák) začal s vykopáváním zadní části zahrady.
To je místo, které jednou budou obývat holčičky,
protože jim tam chystáme zahradní domeček.


Odpoledne jsem upekla buchtu s rebarborou a malinami.
Rebarbora je letos poprvé z vlastní zahrádky.




Luční kvítí je všude kolem..
to je ta pravá nádhera






a zazvonil zvonec
a soboty je konec:o)!
Pěknou noc 
a neděli podle vašich představ
Vám přeje
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.