pátek 2. června 2017

STŘEDA

tak konečně jsem se dostala k polovině týdne.
Středa pro mě nebyla hektická co se týká školy,
ale byla prímová,
protože se nám dostalo dalšího vánočního dárku.
Využili jsme konečně poukazu do restaurace Skála,
který jsme dostali od dcery.
No a aby nám nebylo smutno, tak jeli naši mladí s námi.

...
Restaurace je v Klášteře
a já tam byla poprvé.
Musím napsat, že místo mě velmi překvapilo.
Netušila jsem, že název Skála není jen názvem,ale že opravdu 
vejdeme do skalní restaurace.





...
No a to byl také kámen úrazu.
...
Objednali jsme si jídlo,
které bylo mimochodem vynikající.
Vlhké prostředí ve skále bylo pro mě, dceru i zeťáka příjemné,
ovšem pro mého muže to byla poslední kapka.
Jak už jsem psala pondělní lázeňské odpoledne mu neudělalo nejlépe
a ve středu se to rozjelo úplně.
Ztuhlá šíje a manžel se nemohl ani pohnout.
Nešlo mu pořádně ani jíst
a tak jsme mu nakonec jeho steak snědli my.

předkrm carpaccio






...
Museli jsme odjet domů dřív než jsme původně plánovali,
ale moc jsme si pochutnali.
Určitě se tam někdy vrátíme
až bude manželovi lépe.
...



Pokud byste chtěli vidět víc
nebo dokonce navštívit tuto oblast,
tak
se dozvíte více..
...
Mějte moc krásný víkend. 
Inka💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.